Darmowa dostawa od 300 pln
Biuro Obsługi Klienta: 786 111 759

KOSZYK

Produkty dodane do koszyka

KOSZYK JEST PUSTY

PRZECHOWALNIA

Zapisane produkty

PRZECHOWALNIA JEST PUSTA

Zwrot



Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz odesłać paczkę lub dokonać zwrotu w dowolnym salonie w całej Polsce w ciągu 14 dni. Dotyczy zakupów dokonanych poprzez sklep internetowy KULIG.

 




1. Przygotuj paczkę


Włóż oryginalnie zapakowany produkt do pudełka. Uzupełnij dołączone oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz zwrotu) i włóż go do kartonu razem ze zwracanymi produktami.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór tutaj: oświadczenie o odstąpieniu.

Pamiętaj o dołączeniu do paczki dowodu zakupu (paragonu).





2. Odeślij przesyłkę


Wyślij przesyłkę na adres, z którego została ona do Ciebie wysłana (adres znajdziesz na formularzu).

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub skierowanych do punktów odbioru (takich jak paczkomaty).

Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.





3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

Pieniądze zostaną zwrócone na to samo konto, z którego dokonano płatności lub na inne konto podane na formularzu.

Gdy środki zostaną już wysłane na Twoje konto to otrzymasz od nas powiadomienie na swój adres e-mail.



WYMIANA

Wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu wcześniej zamówionego towaru oraz na dokonaniu ponownego zakupu poprzez złożenie nowego zamówienia. Dotyczy zakupów dokonanych poprzez sklep internetowy KULIG.




1. Dokonaj zwrotu


W naszym sklepie internetowym wymiana towaru polega na zwrocie wcześniej zamówionych produktów i złożeniu nowego, oddzielnego zamówienia.

Dokonaj zwrotu zgodnie z procedurą opisaną powyżej oraz złóż nowe, niezależne zamówienie.




2. Złóż nowe zamówienie


Zamówienie możesz złożyć w każdej chwili nawet jeżeli nie dokonałeś jeszcze zwrotu wcześniej zamówionego towaru. W nowym zamówieniu wybierz interesujący Cię rozmiar, kolor lub model.

Pamiętaj, że musisz opłacić nowe zamówienie przelewem (za pomocą operatora Dotpay) lub przy odbiorze.






Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z obsługą sklepu internetowego pod numerem:

786-111-759

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

lub na adres e-mail: kontakt@kulig.pl







ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM KULIG:


Szanowni Państwo, każdy klient dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna, która nabywa Towar w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego KULIG, niezależnie od formy dostawy lub odbioru Towaru, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów odesłania Towaru do Sprzedającego; dodatkowych kosztów związanych z wyborem przez Konsumenta sposobu dostarczenia Towaru w inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, stanowiących różnicę pomiędzy kosztem dostawy wybranym przez Konsumenta a kosztem najtańszym oferowanym przez Sprzedającego; kosztów związanych z odpowiedzialnością Konsumenta za zmniejszenie wartości Towarów będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy), składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni od dnia objęcia Towaru stanowiącego przedmiot tej umowy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik. Odstąpienie od umowy odbywa się poprzez złożenie oświadczenia przez Konsumenta. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do Sprzedawcy, przed upływem tego terminu, odpowiedniego oświadczenia klienta.

W razie skutecznego odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą Konsument zobowiązany jest do odesłania zakupionych Towarów niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Bezpośrednie koszty odesłania Towarów ponosi Konsument. Zwracany Towar powinien zostać odesłany na adres Salonu prowadzonego przez Sprzedającego, z którego Towar został wysłany lub odebrany.

Możliwe jest również dokonanie zwrotu Towaru przez Konsumenta osobiście w Salonie prowadzonym przez Sprzedającego. Adresy Salonów podane są na stronie www.kulig.pl. Prawo odstąpienia można zrealizować poprzez przesłanie do Sprzedającego wypełnionego formularza odstąpienia (link do formularza podany na końcu Regulaminu na stronie www.kulig.pl). W celu zwrotu pieniędzy za zakupiony towar konieczne jest dołączenie dowodu zakupu do zwracanych Towarów.

Zwrot płatności na rzecz Konsumenta nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Sprzedający może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument w oświadczeniu o odstąpieniu wskaże wyraźnie inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

W przypadku poniesienia przez Konsumenta kosztów wysyłki Towaru, koszty te również podlegają zwrotowi. Jeśli jednak Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ POZA LOKALEM PRZEDSIĘBIORSTWA LUB NA ODLEGŁOŚĆ NIE PRZYSŁUGUJE KONSUMENTOWI W ODNIESIENIU DO UMÓW:

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowanyprzed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze wzhelu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie ozstało otwarte po dostarczeniu,

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaną nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,

h) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji, jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niże te, których Konsument żądał, lub dostarczenia rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,j)o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

k) zawartej w drodze aukcji publicznej,

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,

m) o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

  OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU
  LISTA SALONÓW STACJONARNYCH
DOŁĄCZ DO NEWSLETTERA I OTRZYMAJ RABAT NA PIERWSZE ZAKUPY!
ZNAJDŹ NAS NA: facebookfacebook instagraminstagram