Darmowa dostawa od 300 pln
Biuro Obsługi Klienta: 786 111 759

KOSZYK

Produkty dodane do koszyka

KOSZYK JEST PUSTY

PRZECHOWALNIA

Zapisane produkty

PRZECHOWALNIA JEST PUSTA

Najczęstsze pytania


Termin realizacji zamówienia zależy od wybranego sposobu płatności i metody dostawy. Dokładamy wszelkich starań aby zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej i w jak najkrótszym czasie. Zamówienia złożone po godz. 18,00 oraz w soboty, niedziele i święta, rozpatrywane są następnego dnia roboczego. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakłace: Dostawa i płatność

Nie ma potrzeby zakładania konta przed zakupem, możesz dokonać zakupy bez rejestracji. Podczas finalizacji zamówienia wybierz opcję - zakupy bez rejestracji.

Aby sprawdzić dostępność asortymentu w salonie stacjonarnym należy wejść do szczegółów produktu i wybrać interesujący rozmiar. Po jego wybraniu pojawi się informacja z listą sklepów, w którym wybrany produkt jest dostępny.

Tak, nasz sklep internetowy realizuje zamówienia z wysyłką za granicę. Informujemy, że obsługujemy tylko kraje należące do Unii Europejskiej. Szczegółowa lista państw oraz koszty dostawy znajdują się w zakładce: Dostawa i płatność

Nasz sklep internetowy oferuje możliwość odbioru osobitego w salonie. Podczas składania zamówienia wybierz interesujący Cię punkt odbioru. Listę sklepów stacjonarnych znajdziesz w zakłace: Nasze salony

Przewidywany czas dostawy zamówień z odbiorem osobistym w salonie KULIG wynosi około 3 dni roboczych. W niektórych przypadkach z przyczyn od nas nie zależnych termin ten może ulec wydłużeniu.

Dbamy o to, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były jak najbardziej wygodne dla klienta, dlatego oferujemy darmową dostawę dla zamówień powyżej 300 PLN oraz bezpłatny odbiór własny w naszych salonach stacjonarnych. Koszty dostawy poniżej 300 PLN wynoszą: przedpłata - od 10 PLN, za pobraniem - 20 PLN. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakłace: Dostawa i płatność

Minimalny czas realizacji zamówienia od momentu utworzenia zamówienia w sklepie internetowym do odbioru paczki przez klienta wynosi 2-3 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakłace: Dostawa i płatność

Dostępne formy płatności:

- Szybki przelew online (Przelewy24)
- Płatność kartą Visa/Mastercard (Przelewy24)
- Płatność BLIK (Przelewy24)
- Płatność odroczona Paypo (Przelewy24)

- Płatność przy odbiorze

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przez nas wysłane możesz dokonać jego modyfikacji. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 786 111 759

Niestety, nie realizujemy wymian na inny model, rozmiar lub kolor. Wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu wcześniej zamówionego towaru oraz na dokonaniu ponownego zakupu poprzez złożenie nowego zamówienia. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakłace: Wymiana i zwrot

Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki lub odebrania zamówienia ze sklepu stacjonarnego.

Aby dokonać zwrotu należy odesłać paczkę na adres z paragonu. Do paczki należy dołączyć wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakłace: Wymiana i zwrot

Wymagamy odesłania wypełnionego formularza odstąpienia od umowy razem ze zwracanym towarem. W przypadku zagubienia formularza dołączonego do zamówienia prosimy o wypełnienie poniższego formularza i dołączenia go do paczki lub przesłania do naszego Biura Obsługi Klienta na adres: kontakt@kulig.pl

Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Możesz dokonać zwrotu w dowolnym salonie w całej Polsce. Listę sklepów stacjonarnych znajdziesz w zakłace: Nasze salony

Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Środki zostaną przekazane na to samo konto, z którego dokonano płatności, lub na inne wskazane w formularzu. Gdy środki zostaną przelane na Twoje konto, otrzymasz powiadomienie na adres e-mail.

Możesz odesłać paczkę lub zareklamować produkt w dowolnym salonie w całej Polsce. Pamiętaj o dołączeniu wypełnionego druku reklamacyjnego. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakłace: Reklamacje

Nasze obuwie objęte jest 24 miesięcznym okresem rękojmi liczonym od daty sprzedaży towaru.

Tak, możesz zareklamować towar w dowolnym salonie w całej Polsce. Listę sklepów stacjonarnych znajdziesz w zakłace: Nasze salony

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty jej zgłoszenia i poinformujemy Cię o jej decyzji.

DOŁĄCZ DO NEWSLETTERA I OTRZYMAJ RABAT NA PIERWSZE ZAKUPY!
ZNAJDŹ NAS NA: facebookfacebook instagraminstagram