MÓJ KOSZYK

KOSZYK JEST PUSTY

MOJE ULUBIONE

PRZECHOWALNIA JEST PUSTA

Metody płatności

Szanowni Państwo, płatności za zamówienia w naszym Sklepie internetowym kulig.pl, można dokonać w sposób dla Państwa najbardziej odpowiedni i wygodny:

  • - Osobiście gotówką podczas odbioru towaru u pracownika firmy kurierskiej lub operatora pocztowego (tzw. "za pobraniem"),

    - Osobiście gotówką w Salonie prowadzonym przez Sprzedającego po uprzednim poinformowaniu telefonicznym Sprzedającego, w którym Salonie dokonana zostanie płatność i do którego Salonu ma zostać wysłany Towar.

    - Płatność online za pomocą Dotpay (Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl)

    - za pomocą standardowego przelewu internetowego, dokonując wpłaty na podany poniżej rachunek bankowy (dane dotyczące rachunku podawane są również w Zamówieniu):

    P.P.H.U. KULIG Krzysztof Kulig
    Kostrzecka 14
    30-381 Kraków
    Nr konta: 39 2490 0005 0000 4600 5314 8061

    Dane do przelewów międzynarodowych:
    IBAN:  PL39 2490 0005 0000 4600 5314 8061
    SWIFT: ALBPPLPW

  • W tytule przelewu należy podać nr zamówienia. Jednocześnie informujemy, iż zamówienie będzie realizowane niezwłocznie, nie później niż w terminie dwóch dni roboczych, po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie (dt. płatności za Zamówienie) za pomocą przelewu lub płatności Dotpayem.

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone Zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia Zamówienia. Niedokonanie opłaty za złożone Zamówienie we wskazanym terminie będzie traktowane jako odstąpienie przez Klienta od zawartej umowy sprzedaży, z tym, że istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty po uprzednim poinformowaniu Sklepu.

W przypadku wyboru formy „za pobraniem”, Towar będzie wysyłany w terminie dwóch dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia.

W przypadku wyboru formy płatności gotówką w Salonie prowadzonym przez Sprzedającego, Towar będzie wysłany na adres wskazanego przez Klienta Salonu w terminie 2 dni roboczych od dnia poinformowania Sprzedającego przez Klienta, do jakiego Salonu Towar ma zostać wysłany, zgodnie z ust. 2 litera d) powyżej. Klient jest zobowiązany do poinformowania Sprzedającego, do którego Salonu Towar ma zostać wysłany w terminie do 7 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia. Brak poinformowania we wskazanym powyższej terminie będzie traktowane jako odstąpienie przez Klienta od zawartej umowy sprzedaży. Adresy Salonów podane są na stronie internetowej www.kulig.pl


Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i życzymy wygodnych i udanych zakupów.